در تحقیقات اولیه مرحله ، دانشمندان در مرکز پزشکی دانشگاه دوک استفاده می شود ریز RNA برای تبدیل بافت زخم است که پس از حمله قلبی به قلب عملکرد شامل عضله قلب را تشکیل میدهد. تبدیل هر دو در شرایط آزمایشگاهی و در یک موش زنده موفقیت آمیز بود.

اگر چه مطالعات بیشتری برای تایید اثر بخشی این روش با سلول های انسانی مورد نیاز ، از روش ممکن است یک درمان امید بخش برای بیماران مبتلا به نارسایی قلب . یافته ها می تواند دیگر پیامدهای درمانی و همچنین ، با توجه به ویکتور J. Dzau ، MD ، نویسنده ارشد این مطالعه که استاد پزشکی و معاونت امور بهداشتی در دانشگاه دوک است داشته باشد. "اگر شما می توانید این را در قلب کار، شما می توانید آن را در مغز ، کلیه ها، و سایر بافت ها انجام دهد. این یک راه کاملا جدید از بازسازی بافت است ، "او در یک مصاحبه مطبوعاتی گفت .

در این مطالعه، ترکیبی سفارشی ریز RNA ها به فیبروبلاست اسکار ، که پس از حمله قلبی را تشکیل می دهند تحویل داده شد. پس از آن سلول ها به سلول های شبیه قلب را تغییر داد.

استفاده از microRNA ها برای ترمیم بافت مشکلات فنی مانند تغییرات ژنتیکی از بین می برد . علاوه بر این ، این قابلیت از معضلات اخلاقی گاهی اوقات مرتبط با سلول های بنیادی .

روش در حال حاضر در حیوانات بزرگتر آزمایش می شود . دکتر Dzau گفت: روش های درمانی می تواند در عرض یک دهه توسعه در صورت انجام مطالعات پیشرفت در حیوانات بزرگتر و انسان است.

در مصاحبه ای با Medpage امروز ، دکتر Dzau توضیح داد که چگونه این پژوهش با تلاش هایی مشابه برای تبدیل بافت اسکار را به قلب عملکرد مقایسه :

[ Dzau ] گفت که تا همین اواخر، هیچ روش دیگر برای تبدیل فیبروبلاست به قلب عملکرد نشان داده شده است به کار در یک حیوان زندگی می کنند. او اشاره کرد که یک گروه تحقیقاتی از دانشگاه کالیفرنیا در سان فرانسیسکو به رهبری دیپاک استاوا ، MD ، اخیرا در طبیعت گزارش شده است که با استفاده از فاکتورهای رونویسی می تواند برنامه ریزی مجدد با بهره وری کم در موش ها دست یابد.

با توجه به Dzau ، به راحتی از فاکتورهای رونویسی استفاده می شود - با اندازه کوچک خود را - چه خبر مختلف در مورد مطالعه با استفاده از ریز RNA ها ، که " تنظیم کننده های اصلی " از ژن های متعدد و می باشد.

 

آموزش کارت شارژ همراه اول

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 13 ارديبهشت 1393برچسب:, | 3:45 | نویسنده : مهدی |
مترجم سایت